RSS

Heklet sjal i «Ananasmønster»

03 mar

Har heklet et sort sjal med «ananasmønster». Har tidligere laget flere av disse. Bla.a. til Johanna, mamma og barnebarnet til Ester. Et nydelig mønster som jeg forelsket meg i, i en av de første KreativStrik-bladene jeg fikk fra Danmark.

Oppskrift: KreativStrik nr 5 2009

Garn: Viking Eddagarn- supersoft merinoull ca. 100 g – kjøpt på Willumsen på tilbud!

Reklamer

9 kommentarer

Skrevet av den mars 3, 2010 i Annet

9 Svar til “Heklet sjal i «Ananasmønster»

  1. enid kristiansen

    januar 18, 2012 at 8:14 am

    hvor får jeg tak i denne oppskriften ? 🙂 trenger nok noe å pusle med etter røykeslutt 🙂

    • ellimor

      januar 29, 2012 at 7:55 pm

      Denne oppskriften fant jeg i bladet KreativStrik nr 5 fra 2009. Hvis du sender meg mailadr. din kan jeg sende den til deg 😉 Ellinor.

      • Thea Solheim

        august 22, 2016 at 1:10 pm

        Kjære Ellimor !

        Jeg skriver for min fru som har forelsket seg i ananasmønster ,for noen år tilbake laget hun seg en duk i samme mønster men finner desverre ikke igjen det mønsteret .Hun vil nå hekle
        seg et sjal i samme mønster og håper i sitt innerste om du kunne klare å skaffe henne denne hekleoppskriften det hadde vært veldig stas,vi lever i håpet og takker på det varmeste .

        Vennlig hilsen Thea Solheim

        adr:Eltdalsvegen 197 2430 JORDET

      • ellimor

        august 22, 2016 at 7:54 pm

        Åh, denne oppskriften er jeg usikker på om jeg har ennå. Men skal prøve å ta en titt i gamle magasiner iløpet av uka!

      • Thea Solheim

        august 24, 2016 at 7:32 pm

        Hei igjen Ellinor !

        Nå har vi rotet og lett på nettet og tro det eller ei så fant vi jammen det vi lette etter for å komme i gang med sjalet så nå kan du stoppe å lete etter hekleoppskriften ,vi beklager så mye for at vi har brukt av tiden din for å hjelpe oss og du skal vite at vi er meget takknemlig for din positive innstilling for å hjelpe oss så igjen tusen takk ,klem fra oss .

  2. Sanne Nielsen

    februar 16, 2013 at 5:25 pm

    Hej. Hvis du stadigvæk har denne side, vil jeg gerne om det kunne lade sig gøre at få en kopi af denne opskrift på sjal af anansmønster. På forhånd tak.

  3. Linda

    april 2, 2013 at 9:12 pm

    Jeg håber også på at du ser denne mail og måske er villig til at dele opskriften. Det er nemlig et superflot sjal.
    Venter spændt
    HæklehilsneLialje

  4. Lena Forgaard

    februar 24, 2015 at 9:33 pm

    Hei, er det mulig å få oppskriften tilsendt? 🙂

    Hilsen Lena

  5. Berith Myrland

    februar 25, 2015 at 9:20 am

    Hei, har du fortsatt denne oppskriften og kan dele den med meg? På forhånd takk! Mvh Berith

Twitter-bilde

Google+-bilde

Kobler til %s

%d bloggere like this: