RSS

Juleproduksjon, eller?

01 Oct

Har såvidt begynt å produsere litt bilder med motiver av reinsdyr… Klarer ikke helt å bestemme meg om dette er «julete» nok? Iallefall er planen at dette skal havne under juletreet til noen i år…

Steg 1: Tracing: Tegner motivet på kalkérpapir som jeg henger på vindusruta (for å få gjenskinn). Deretter henger jeg arket jeg skal ha motivet på (jeg bruker ark som egentlig er beregnet på scrapbooking), over, og tracer konturene.

Steg 2: Rentegning av konturene med tusjpenn. (Tegner over blyantstrekene som jeg visker bort etterpå).

Steg 3: Fyller hele tegningen med tusj, slik at hele siluetten kommer godt frem.

…nesten ferdig.

Steg 4: innramming!

Ferdig resultat!

Så er det store spørsmålet: Er dette julete?

 
3 kommentarer

Skrevet av den oktober 1, 2010 i Annet

 

3 Svar til “Juleproduksjon, eller?

  1. Elisabeth

    oktober 1, 2010 at 10:09 am

    Må det være så julete? Alt for fine bilder til å henge oppe bare i jula. Ser for meg disse i en entré eller noe slikt, som helårspynt 🙂

     
  2. ellimor

    oktober 1, 2010 at 10:20 am

    Jo, kanskje det? Mamma sa akkurat det samme. Men jeg hadde tenkt å gi det i julegave til noen som allerede har veggene fulle av «Ellinor-produkter» – så tenkte jeg at de kunne gjøre som tante Aud som pleier å bytte ut bildene med de «vanlige» i adventa/jula. Blir litt ekstra stas å ta dem frem sammen med julepynten hvert år da…

     
  3. Randi Svendgård

    oktober 2, 2010 at 8:46 am

    Bildene var kjempekule! Tror vi må begynne å gi hverandre julegaver, hihi;) Tenker også at de gjerne kan henge oppe hele året. Kanskje det blir mere «julete» om du forandrer fargen på bakgrunnen? Fine var de iallefall, så det holder! lYKKE TIL=) Klæm

     

Legg igjen en kommentar

 
