RSS

Oldermorruter

09 Nov

Siden mormor lagde det første barbiedukketeppet til meg som barn (og jeg skjønte hvor raskt og enkelt det egentlig er!) har jeg vært mer eller mindre hekta på hekling… Var vel litt oppi tenårene før jeg begynte å lære meg mønster, og etterhvert oldemorruter. Oldemorruter er etterhvert blitt til det som det produseres mest av her i gården. Har ryddet i skuffer og skap (også hos lillesøster, men det vet hun ikke før hun leser dette innlegget) og levert en pose med restelapper og uferdige prosjekter til jentene på Lykke frisør som skal lage reste-teppe til en god sak. Kjempebra tiltak!

Her kommer et knippe prosjekter av oldermorruter som jeg HAR fullført 🙂

 

 

 
2 kommentarer

Skrevet av den november 9, 2012 i Annet

 

2 Svar til “Oldermorruter

  1. lottekaroline

    november 9, 2012 at 8:43 am

    nyydelige tepper 🙂

     
  2. elisabetht

    november 9, 2012 at 11:07 am

    Ser ikke ut som lillesøster ble lei seg for at du hadde ryddet hos henne også 🙂 Et bra prosjekt hos Lykke frisør, jeg må kanskje hekle noen som jeg kan levere. Jeg er ikke akkurat noen ufodronning.

     

Legg igjen en kommentar

 
